Názov vzdelávacieho programu: Formatívne hodnotenie na podporu učenia sa žiakov
Druh vzdelávania: aktualizačné vzdelávanie
Forma vzdelávania: prezenčná
Rozsah vzdelávania: 2 hodiny
Dátum konania: 28.08.2024
Vyhodnotenie spätnoväzbových hárkov pre účastníkov vzdelávania:
Hodnotiaca stupnica hodnota 5 – úplne súhlasím |
hodnota 4 – súhlasím |
hodnota 3 – ani súhlasím, ani nesúhlasím |
hodnota 2 – nesúhlasím |
hodnota 1 – úplne nesúhlasím |
Do tabuľky pri jednotlivých oblastiach hodnotenia označte ten stĺpec, ktorý vystihuje mieru Vášho súhlasu so vzdelávaním v oblasti, ktorej ste boli účastník dňa 28.08.2024.
|
Hodnotená oblasť |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
1 |
Vzdelávanie splnilo moje očakávania. |
|
|
|
1 |
14 |
2 |
Na vzdelávaní som sa cítil dobre. |
|
|
|
|
15 |
3 |
Program splnil to, čo bolo sľúbené. |
|
|
1 |
|
14 |
4 |
Vzdelávanie bolo hodnotné využitie môjho času. |
|
|
1 |
2 |
12 |
5 |
Lektor bol veľmi dobre pripravený. |
|
|
|
|
15 |
6 |
Pracovali sme na zaujímavých zadaniach, aktivitách. |
|
|
1 |
4 |
10 |
7 |
Mali sme k dispozícií podporné materiály. |
|
1 |
|
5 |
9 |
8 |
Získané vedomosti môžem aplikovať vo svojej pedagogickej Praxi. |
|
|
1 |
|
142 |
9 |
Získané vedomosti a zručnosti viem použiť vo svojej pedagogickej praxi. |
|
|
|
2 |
13 |
10 |
Po aplikovaní získaných vedomostí a zručností vzrastie kvalita mojej pedagogickej praxe. |
|
|
|
5 |
10 |
Čo považujete za tri silné stránky absolvovaného vzdelávania:
- pripravenosť lektora
- jasnosť, odbornosť, zrozumiteľnosť
- aktuálna téma
- využitie v praxi
Slabé stránky absolvovaného vzdelávania neboli žiadne.
_____________________________________________________________
Základná škola, Bystrany 13, 053 62 Bystrany
je v školskom roku 2023/2024 v súlade so zákonom 138/2019 z.z. o pedagogických zamestnancoch a odborných zamestnancoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov, poskytovateľom aktualizačného vzdelávania:
Názov vzdelávacieho programu: Zážitkové učenie s využitím formatívneho hodnotenia na
hodine hudobnej výchovy (otvorená hodina)
Druh vzdelávania: aktualizačné vzdelávanie
Forma vzdelávania: prezenčná
Rozsah vzdelávania: 2 hodiny
Dátum konania: 23.05.2024
Vyhodnotenie spätnoväzbových hárkov pre účastníkov vzdelávania:
Hodnotiaca stupnica hodnota 5 – úplne súhlasím |
hodnota 4 – súhlasím |
hodnota 3 – ani súhlasím, ani nesúhlasím |
hodnota 2 – nesúhlasím |
hodnota 1 – úplne nesúhlasím |
Do tabuľky pri jednotlivých oblastiach hodnotenia označte ten stĺpec, ktorý vystihuje mieru Vášho súhlasu so vzdelávaním v oblasti, ktorej ste boli účastník dňa 23.05.2024.
|
Hodnotená oblasť |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
1 |
Vzdelávanie splnilo moje očakávania. |
|
|
|
|
19 |
2 |
Na vzdelávaní som sa cítil dobre. |
|
|
|
|
19 |
3 |
Program splnil to, čo bolo sľúbené. |
|
|
|
|
19 |
4 |
Vzdelávanie bolo hodnotné využitie môjho času. |
|
|
|
|
19 |
5 |
Lektor bol veľmi dobre pripravený. |
|
|
|
|
19 |
6 |
Pracovali sme na zaujímavých zadaniach, aktivitách. |
|
|
|
|
19 |
7 |
Mali sme k dispozícií podporné materiály. |
|
|
|
|
19 |
8 |
Získané vedomosti môžem aplikovať vo svojej pedagogickej Praxi. |
|
|
|
|
19 |
9 |
Získané vedomosti a zručnosti viem použiť vo svojej pedagogickej praxi. |
|
|
|
|
19 |
10 |
Po aplikovaní získaných vedomostí a zručností vzrastie kvalita mojej pedagogickej praxe. |
|
|
|
|
19 |
Čo považujete za tri silné stránky absolvovaného vzdelávania:
- pripravenosť lektora
- striedanie aktivít a ich využiteľnosť v praxi
- formatívne hodnotenie
19.04.2024 Celodenný metodický deň – pedagogickí a odborní zamestnanci sa zúčastnili týchto aktualizačných vzdelávaní:
- Uvádzanie kurikulárnej reformy do praxe
- Tajomný život podzemia
- Múzeum špeciálneho školstva. Spišské múzeum v Levoči (O levočskej bielej panej). Historická radnica v Levoči
- Potulky mestom Košice
- Výstava hudobných nástrojov. Hlasová výchova v ZŠ
- Tunel Branisko
- Expresívne tvorenie. Tvorivé dielne
- Pohybový rozvoj dieťaťa
- Formatívne hodnotenie. Personalizované vyučovanie z pohľadu formatívneho hodnotenia
- Hudobná výchova hrou. Všetci sme muzikanti
- Poruchy správania a pozornosti, ADHD. Grafomotorika pre prácu s rodičom
- Artefiletika – emócie a farby. Vyfarbi sa
- Kybernetická bezpečnosť v praxi
- Exkurzia po pamiatkach Spišskej Novej Vsi. Poznávanie regionálnej historickej spisby
- Prírodovedná expozícia Na prechádzke prírodou
- Sovy – tajomní lovci
- Ako sa hrať a učiť zároveň (tvorba vlastných hier). Myslenie a práca s informáciami. Interaktívne a zážitkové vzdelávanie tém – kritické myslenie a práca s informáciami
- Kreatívne techniky
- GeoGebra pre začiatočníkov
- Telesná výchova – ako na telo svižne, moderne a zábavne
- Inovatívne techniky pri práci so žiakmi so ŠVVP
Názov vzdelávacieho programu: Práca s aplikáciou Edupage, aSc agenda
Druh vzdelávania: aktualizačné vzdelávanie
Forma vzdelávania: prezenčná/dištančná
Rozsah vzdelávania: 4 hodiny
Dátum konania: 04.10.2023
Vyhodnotenie spätnoväzbových hárkov pre účastníkov vzdelávania:
Hodnotiaca stupnica hodnota 5 – úplne súhlasím |
hodnota 4 – súhlasím |
hodnota 3 – ani súhlasím, ani nesúhlasím |
hodnota 2 – nesúhlasím |
hodnota 1 – úplne nesúhlasím |
Do tabuľky pri jednotlivých oblastiach hodnotenia označte ten stĺpec, ktorý vystihuje mieru Vášho súhlasu so vzdelávaním v oblasti, ktorej ste boli účastník dňa 04.10.2023.
|
Hodnotená oblasť |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
1 |
Vzdelávanie splnilo moje očakávania. |
|
|
|
4 |
26 |
2 |
Na vzdelávaní som sa cítil dobre. |
|
|
|
3 |
27 |
3 |
Program splnil to, čo bolo sľúbené. |
|
|
|
3 |
27 |
4 |
Vzdelávanie bolo hodnotné využitie môjho času. |
|
|
2 |
5 |
23 |
5 |
Lektor bol veľmi dobre pripravený. |
|
|
|
2 |
28 |
6 |
Pracovali sme na zaujímavých zadaniach, aktivitách. |
|
|
2 |
6 |
22 |
7 |
Mali sme k dispozícií podporné materiály. |
1 |
1 |
|
5 |
23 |
8 |
Získané vedomosti môžem aplikovať vo svojej pedagogickej Praxi. |
|
|
|
1 |
29 |
9 |
Získané vedomosti a zručnosti viem použiť vo svojej pedagogickej praxi. |
|
|
|
1 |
29 |
10 |
Po aplikovaní získaných vedomostí a zručností vzrastie kvalita mojej pedagogickej praxe. |
|
|
2 |
2 |
26 |
* z 32 účastníkov AV vrátených 30 spätnoväzbových hárkov
Čo považujete za tri silné stránky absolvovaného vzdelávania:
- odbornosť, pripravenosť lektora
- využiteľnosť v praxi
- získanie nových poznatkov
Dvaja účastníci považujú za slabé stránky absolvovaného vzdelávania:
- príliš veľká skupina
________________________________________________________________________________________________________
Základná škola, Bystrany 13, 053 62 Bystrany
je v školskom roku 2022/2023 v súlade so zákonom 138/2019 z.z. o pedagogických zamestnancoch a odborných zamestnancoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov, poskytovateľom aktualizačného vzdelávania:
- INTEGRÁCIA vs. INKLÚZIA – osobitosti vzdelávania žiakov so ŠVVP
Hodnotiaca stupnica hodnota 5 – som úplne spokojná/ý |
hodnota 4 – som spokojná/ý |
hodnota 3 – som skôr spokojná/ý |
hodnota 1 – som nespokojná/ý |
hodnota 0 – som úplne nespokojná/ý |
|
Č. ot. |
Otázky pre absolventov AV |
Počet odpovedí |
|||||
5 |
4 |
3 |
2 |
1 |
0 |
||
1 |
Ako hodnotíte obsah vzdelávania s ohľadom na obsah jednotlivých tém vzdelávania? |
26 |
8 |
|
|
|
|
2 |
Ako hodnotíte rozsah a úroveň odborných vedomostí lektorky/lektora? |
33 |
1 |
|
|
|
|
3 |
Ste spokojná/ý s prístupom lektorky/lektora k účastníkom vzdelávania? |
33 |
1 |
|
|
|
|
4 |
Ako hodnotíte úroveň komunikácie lektorky/lektora s účastníkmi vzdelávania? |
34 |
|
|
|
|
|
5 |
Ako hodnotíte použité formy vzdelávania? Akú inú formu by ste preferovali, resp. považovali za efektívnejšiu? |
31 |
3 |
|
|
|
|
6 |
Ako hodnotíte použité metódy vzdelávania? Akú inú metódu by ste preferovali resp. považovali za efektívnejšiu? |
31 |
3 |
|
|
|
|
7 |
Ako hodnotíte dostupnosť a ochotu lektorky/lektora – konzultácie v prípade potreby, elektronická komunikácia a pod.? |
30 |
4 |
|
|
|
|
8 |
Ako hodnotíte celkovú časovú dotáciu vzdelávania vzhľadom na obsah vzdelávania? |
23 |
11 |
|
|
|
|
9 |
Vyhovovala Vám frekvencia vzdelávacích aktivít? |
25 |
9 |
|
|
|
|
10 |
Ako hodnotíte komunikáciu lektora s účastníkmi vzdelávania počas vzdelávania? |
33 |
1 |
|
|
|
|
Na nasledujúce otázky odpovedali respondenti „áno“/ „nie“ alebo doplnili voľné odpovede.
Číslo |
Otázka |
Vaša odpoveď |
11 |
Hodnotíte atmosféru vzdelávania ako pozitívnu a tvorivú? |
34 |
12 |
Ak ste na predchádzajúcu otázku odpovedali NIE, môžete uviesť dôvody Vášho hodnotenia:
|
|
13 |
Považujete lektorku/lektora za experta v danom obsahu vzdelávania? |
34 |
14 |
Ak ste na predchádzajúcu otázku odpovedali NIE, môžete uviesť dôvody Vášho hodnotenia:
|
|
15 |
Považujete nadobudnuté poznatky, skúsenosti a zručnosti za využiteľné vo Vašej pracovnej činnosti? |
33 |
16 |
Ak ste na predchádzajúcu otázku odpovedali NIE, môžete uviesť dôvody Vášho hodnotenia: 1 NIE – bez uvedenia dôvodov |
|
17 |
Považujete nadobudnuté poznatky, skúsenosti a zručnosti za využiteľné vo Vašom ďalšom profesijnom rozvoji? |
34 |
18 |
Ak ste na predchádzajúcu otázku odpovedali NIE, môžete uviesť dôvody Vášho hodnotenia:
|
|
19 |
Odporučili by ste absolvované vzdelávanie svojim kolegom? |
34 |
20 |
Ak ste na predchádzajúcu otázku odpovedali NIE, môžete uviesť dôvody Vášho hodnotenia:
|
2. Inovácie v rámci kurikulárnych zmien v rozmanitom prostredí
Hodnotiaca stupnica hodnota 5 – úplne súhlasím |
hodnota 4 – súhlasím |
hodnota 3 – ani súhlasím, ani nesúhlasím |
hodnota 1 – nesúhlasím |
hodnota 0 – úplne nesúhlasím |
Č. ot. |
Otázky pre absolventov AV |
Počet odpovedí |
||||
|
Hodnotená oblasť |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
1 |
Vzdelávanie splnilo moje očakávania. |
|
|
5 |
18 |
13 |
2 |
Na vzdelávaní som sa cítil dobre. |
|
|
4 |
17 |
15 |
3 |
Program splnil to, čo bolo sľúbené. |
|
1 |
8 |
14 |
13 |
4 |
Vzdelávanie bolo hodnotné využitie môjho času. |
|
1 |
4 |
18 |
13 |
5 |
Lektor bol veľmi dobre pripravený. |
|
|
3 |
7 |
26 |
6 |
Pracovali sme na zaujímavých zadaniach, aktivitách. |
|
3 |
12 |
10 |
11 |
7 |
Mali sme k dispozícií podporné materiály. |
1 |
2 |
4 |
17 |
12 |
8 |
Získané vedomosti môžem aplikovať vo svojej pedagogickej Praxi. |
|
|
11 |
9 |
16 |
9 |
Získané vedomosti a zručnosti viem použiť vo svojej pedagogickej praxi. |
|
|
10 |
10 |
16 |
10 |
Po aplikovaní získaných vedomostí a zručností vzrastie kvalita mojej pedagogickej praxe. |
|
|
13 |
9 |
14 |
* z 39 účastníkov AV vrátených 36 spätnoväzbových hárkov
Najčastejšie sa opakujúce silné stránky absolvovaného vzdelávania:
- odbornosť, pripravenosť lektorov
- program splnil to, čo bolo sľúbené
- vecnosť
- príklady z praxe
- využiteľnosť v praxi
- pohľad na rozdielnosť generácií
Dvaja účastníci považujú za slabé stránky absolvovaného vzdelávania:
- získané vedomosti nemôžem dostatočne aplikovať vo svojej praxi
- viac aktivít pre účastníkov vzdelávania
___________________________________________________________________________________________________________
19.04.2023 Celodenný metodický deň – pedagogickí a odborní zamestnanci sa zúčastnili týchto aktualizačných vzdelávaní:
- Dendrologický chodník botanickej záhrady
- Hospodárska výroba na Spiši
- Efektívne digitálne nástroje pri výchove a vzdelávaní. Aktivizujúce metódy pre prírodovedné vzdelávanie v základnej škole
- Programovanie micro:bitov
- Tvorivé dávanie a dostávanie, výtvarná tvorba Helmuta Bistiku
- Outdoorové aktivity 2
- Škola ako priestor na sebarealizáciu učiteľa a žiaka. Spätnoväzbové hodnotenie a práca s chybou
- Ako na to – tvoríme úlohy pre žiakov. Osem aktivizujúcich metód na úvod hodiny
- Banský skanzen v Hnilčíku
- Exkurzia po pamiatkach v meste Spišská Nová Ves
- Inovatívne digitálne nástroje vo výučbe (SLOVAK VENTURES) + Inkluzívne vyučovanie na 1.stupni ZŠ (Macmillan)
- Inkluzívne vyučovanie na 1. stupni ZŠ (Macmillan) + Inovatívne digitálne nástroje vo
výučbe (SLOVAK VENTURES)
- Rozširovanie matematickej a čitateľskej gramotnosti v primárnom vzdelávaní
- Problematika ochrany detí pred násilím. Bezpečnosť v on-line priestore
- Práca pedagogického asistenta s deťmi a žiakmi z MRK 2
- Neuromotorická nezrelosť. Prehľad diagnostických a terapeutických metód využívaných pri práci s deťmi a mládežou s poruchami učenia, správania, koncentrácie (s praktickými ukážkami